2012-06-21
 12:29:31

Nervös

Som ni kanske vet så har ju en del på min tandställning vart lös sen i tisdags. Idag ringde dem och jag fick en tid vid 13:20 för att sätta tillbaka den. Ni som har tandställning vet vilken del jag pratar om. Längst bak på tandraden sätter dem en ring runt tanden. Detta är den avslutande delen och den har lite olika funktioner. Det är denna ringen som lossnat. Det är även i denna ringen som jag fäster ett av gummibanden. 


För att kunna sätta tillbaka denna ringen så måste man gapa ganska mycket och dels bita ihop på ett instrument för att den skall hamna på plats. Dem använder typ käkens kraft för att få den att sätta sig till rätta. Men som ni vet får jag väldigt ont i muskler och nerver när jag bara tar bort gummibanden, så jag är just nu ganska nervös inför hur detta skall gå. Men men, jag får se det så här. Det är bara 15 minuter av mitt liv. Det är ju inte så mycket. Right?


Nej nu skall jag packa det sista innan pappa kommer och hämtar mig. Skall fira midsommar med familjen! Mys!


//Hanna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!