2012-06-27
 20:27:59

Inge bra idag

Idag har det inte vart någon bra dag. Bara legat i sängen. Har haft extrem mensvärk och tandvärk. Mensvärken är inget jag skall gå in på här, men kan ju säga så här: Det är något jag LIDER av varje månad. Blir sängliggande den första dagen. I vissa fall kan receptbelagda värktabletter hjälpa, men i och med att mina käkar är ihopsurrade orkar jag inte bråka med gummibanden för att svälja en. Så det är bara att hära ut.


Tänderna har värkt extremt mycket idag. Tror att bettet ändrat på sig ganska mycket under natten. Så tänderna är inte riktigt vana vid det här bettet. Hoppas att det blir bättre i morgon. 


Inte har jag "ätit" mycket i dag heller. Ett kaffelatteglas med youghurt, jordgubbar och mjölk mixat till frukost, en halv kopp grön ärtsoppa till lunch och nu en smoothie till middag. Hoppas jag mår bättre i morgon och orkar mer då. Det blir som en ond spiral. Smärtan blir ju inte bättre av att jag är hungrig, men sen har jag för lite ork och för ont för att orka göra något. 


Kan meddela att ett av ställerna i ansiktet har liksom blivit överkänsligt. Det gör nästan ont när man tar där. Men tydligen så är detta ganska vanligt. Hoppas det går över fort bara!


//Hanna





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!