2013-01-02
 20:19:12

Nu kommer jag inte skriva mer här

Det var väligt länge sedan jag skrev här. Känner inte att det behövs längre. Vill ni följa mitt liv efter operation så kan ni kika in på mina andra blogg. Klicka här
 
Liten kort uppdatering om läget som det är nu.
 
Allt skelett har läkt ihop
Jag har fortfarande dov känsel i underläpp, haka och tandkött
Jag måste töja ut mina muskler i käken då dem är väldigt korta 
Har gummiband på natten fortfarande
Har inte ont men det känns fortfarande konstigt att tugga, bita av och liknande.
Mina muskler är fortfarande ganska stela, även huden.
Tandställningen åker förhoppningsvis någon gång februari- mars
 
Det var en lite kort sammanställning av hur det är nu. 
 
Kram!


Lina

Hej 

Jag undrar om det var underbettoperation du gjorde för det ska jag göra  snart och hur kändes det när du gjorde det? 

MVH Lina Sixtensson 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!