2012-07-06
 19:13:37

Snart känsel i munnen

Japp, nu börjar jag få tillbaka känseln i tandköttet. Vilket är trevligt. Men det gör lite ont då och då. Jag har ju lite små infektioner i tandköttet, och ni som någon gång fått detta tillsammans med tandställningen vet hur ont det gör. Dock finns det inte så mycket jag kan göra åt det. Det är bara att härda ut och borsta ordentligt på kvällen. 


Jag har blivit förkyld. Inte jätte kul med tät näsa och inte få snyta sig. Sen nyser jag konstant, försök att nysa samtidigt som du inte kan gapa. Inte det lättaste. Men jag har kommit på tekniken, Jag nyser som vanligt med ett papper framför munnen, för det skvätter en del. Inte jätte kul.


Känseln är till 90 % tillbaka vid bihålorna och den kryper längre och längre upp varje dag på hakan och mot läppen. På ett ställe på nedre läppen kan jag faktiskt känna temperaturskillnader. Men bara om det är "extremt" varmt eller "extremt" kallt. 


Ansiktet och läpparna känns ganska stela, nästan som när man tejpar fast tejp på huden. Gissar att det är svullnaden som gör det. Som för övrigt har gått ner lite till. Men jag för fortfarande ganska svulle på kinderna. Vilket leder till att min överläpp dras ut, så jag har knappt någon just nu. Från botoxläpp till icke existerande. Kanske borde byta från silikon till botox ;) 


Nej nu skall jag kika lite på tv. Sen blir det mixade jordgubbar! 
 
//Hanna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!