2012-07-01
 15:31:22

Snart 4 veckor sedan

Japp det har snart gått fyra veckor sedan operationen. Skriver inte lika frekvent här längre, men det finns inte så mycket att skriva om. Svullnaden går sakta ner, nu är jag mer svullen på höger än vänster. Förut var det tvärtom. 


Iband kan jag få typ muskelryckningar i käken, vilket är lite läskigt. Känns typ som om att bettet hoppar fel, gör lite ont för några sekunder men sen så är det bra igen. Jobbigast just nu är att jag hela tiden måste tänka på att ta med mig flytande mat som jag kan dricka. Det finns ju inte sådan mat överallt. 
Igår var i Danmark med min sabos kusiner. När dem beställde mat på resturang beställde jag in ett tomt glas, så att jag kunde hälla upp min måltidsersättning, yougurt eller vad jag nu hade med mig. Serveringspersonalen kikade lite konstigt på mig, men jaja låt dem undra. 


Den tionde skall jag ju som sagt tillbaka, skall bli skönt att höra vad kirurgen tycker. Undra om dem tar bort banden eller vad dem kommer göra. Vet att jag kommer få ha kvar vissa gummiband, men inte lika hårt spänt några veckor till, men då är tanken att jag skall kunna äta med dessa banden på. 


Jag kan även säga att jag fått extremt dålig hud, om man jämför med vad jag hade tidigare. Huden vid bihålorna är väldigt fet. Vet inte riktigt vad det beror på. Gissar att det har och göra med att det är svullet, men jag vet inte. Hoppa att det blir normalt snart igen.


Fick precis en nyattack. Det är lite läskigt. Försäk själva att gäspa eller nysa med ihopitna käkar, så får ni se ;)


//Hanna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!