2012-07-08
 18:31:20

Lite recept

Då jag har lite fler läsare på den andra bloggen kommer jag att publicera lite recept på den. Alla dessa recpt är flytande. Eller går att mixa till flytande. Jag har dock behövt sila all mat som jag skall dricka. Detta för att det inte går igenom tänderna. Så när jag mixat ihop en smoothie eller något annat, så har jag fått ta fram den finhåliga silen och sila allt. Jag har fått sila i omgångar i och med att slagg och skti lägger sig i botten på silen och täpper igen. Sen så får man även röra runt i silen under tiden så att det rinner hela tiden.

 
Klicka HÄR för att komma till min andra blogg och läsa recepten där!


//Hanna
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!